ARTICOLE

Sediul Google
5
feb.

Business Atlas: Povestea de succes a Google

In timp ce Yahoo crede ca portofoliul prea mare de servicii si produse ii scade din valoarea pe piata, alphabet – compania-mama a lui Google – a devenit cea mai valoroasa companie din lume cu cele 520 de miliarde de dolari.

Cum s-a intamplat asta? E intrebarea de la care porneste si BBC intr-un articol in care incearca sa descopere secretele celor doi fondatori Google.

In primul rand, ei au adoptat o politica de imbunatatire continua si rapida a produselor pe care le ofereau. Apoi a fost si increderea pe care le-a insuflat-o angajatilor prin celebrul „20% time” – o zi pe saptamana, angajatii puteau sa-si ia liber, ca sa se gandeasca la produse noi si originale. Asa au aparut Google News si Google Cardboard.

Condusi de aceasta dorinta de perpetua inovatia, Google a cumparat cele mai originale si inovatoarea aplicatii. „Sefii Google vor sa aiba un portofoliu de startup-uri”, spune Mark Bergen, de la publicatia online Recode.

„Google a castigat enorm anticipand doua trenduri importante: dezvoltarea telefoanelor mobile si a clipurilor online. Acum are sapte produse care aduna un miliard sau mai mult de utilizatori, incluzand motorul de cautare, hartile, Gmail, Youtube, Google Play store, sistemul de operare Android si browserul Chrome. Asta este mai mult decat orice alta companie de internet”, scrie The Economist.

Lasa un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.