SESIUNEA TEHNOLOGIE, NEW MEDIA & MARKETING ONLINE

valentin burlacu
Marius Sescu
Nick Vercruyssen
26 feb. 2016
11:15 - 12:15
Centrul de Afaceri si Expozitional Bacau
Iconic Cluster

SESIUNEA TEHNOLOGIE, NEW MEDIA & MARKETING ONLINE

Traim a patra revolutie industriala si dezvoltarea tehnologica accelerata influenteaza decisiv modelele de afaceri, activitatile de marketing si instrumentele de lucru ale tuturor companiilor.

11:15 – 11:25 | Afaceri si tehnologie: Predictii pentru 2016Marius Alexa

11:25 – 11:40 | Sisteme inteligente si domotica – Nick Vercruyssen

  • Introducere in subiectul „Internet of Things” (IoT)
  • Estimari pentru 2016 (Exista aproximativ 6.4 miliarde de dispozitive inteligente conectate; piata de servicii va ajunge la o valoare de 211 miliarde euro)
  • Aplicabilitatea IoT in diverse industrii
  • Cum poate aceasta tehnologie sa imbunatateasca productivitatea
  • Solutii specifice caselor inteligente

11:40 – 11:55 | Solutii online pentru vanzari si marketingMarius Sescu

  • Metode de promovare si crestere a vanzarilor prin marketing online
  • Tendințe in vanzarile online
  • Aplicatii utile pentru optimizarea vanzarilor online

11:55 – 12:15 | Cum utilizezi si cum produci un film de prezentare corporateValentin Burlacu

Oamenii iubesc video

Viitorul apartine video-ului! Se estimeaza că in 2017, aproape 70% din traficul de pe internet va fi realizat in contul video-ului. Un lucru de care orice strategie de marketing ar trebui sa tina seama. In 2014, rata de crestere a audientei video a fost de 43%, iar 3/5 din vizionari s-au realizat pe dispozitivele mobile. Numai YouTube atrage 800.000 de vizionari unice pe luna.

Share, Comment, Like

Conform UK Study 2013, online video a fost preferat mai mult chiar si fata de un articol-text, respondentii declarand ca este mult mai placut sa dai Share (39%), sa faci un Comment (26%) sau sa dai un Like(56%). Recent, unele branduri au declarat ca sunt gata sa plateasca si pana la 1 milion de dolari pentru un SnapChat de 15 secunde, asta datorata audientei online. Online video a devenit noul mod de comunicare intre oameni si calea prin care micile afaceri dar si bradurile consacrate comunica online sau pe mobil.

Mai scurt, mai viral

Cum angajează un video audienta? Primele 10 secunde sunt hotaratoare. Primele secunde trebuie sa fie incredibil de precise si interesante, dupa care iti poți pierde audienta. Nicodată nu trebuie sa ai un video mai lung de 2 minute daca esti pe desktop, iar daca esti pe un dispozitiv mobil, ai un extra de 30 sec. Video-urile pana la 15 secunde au sanse mari sa primească Share.

Video-ul bun, vinde

Vinde servicii, vinde produse, vinde imagine. Il poti folosi online, intr-o relație directa cu un posibil partener, la targuri si expozitii, in prezentari demonstrative. Un loc aparte il are video Corporate. Asta daca iti doresti sa-ti consolidezi imaginea atat in exteriorul companiei cat si in interiorul ei. Sau daca vrei să spui mai mult decat ce faci, cum faci sau cat de bine faci. Corporate-ul este ca o poveste. Trebuie sa o spui cu placere. Vei fi ascultat cu placere! Dincolo de cifre, realizari, grafice, sunt oamenii. Cu povestile lor!

Ai o intrebare pentru unul dintre speakeri? Adreseaz-o!