ARTICOLE

Gabriel Lazar Lomio
11
mart.

Gabriel Lazar: „O fotografie de calitate scurteaza timpul de decizie al cumparatorului”

Daca ai avea, sa zicem, 1000 de euro, cum i-ai investi in afacerea ta? Nu e o suma mare, insa daca o folosesti cu cap, sunt mari sanse ca profitul sa-ti creasca intr-un timp foarte scurt. Vorbim despre fotografiile de produs, un element cheie pentru orice antreprenor care vrea sa-si surprinda clientii in primele secunde.

Acesti bani ii poti investi in fotografiile de produs, un domeniu in care orice antreprenor care tine la imagine si care vrea sa-si dovedeasca profesionalismul trebuie sa investeasca. Gabriel Lazar are in spate ani de experienta in implementarea de proiecte cu finantare nerambursabila, expert in achizitii publice si consultant pentru accesarea de finantari, el este si managin partner la Lomio Image SRL, compania specializata in fotografie profesionala de produs si fotografie de eveniment corporate, destinate realizarii de materiale poblicitare.

De ce ar avea nevoie afacerea ta de asa ceva? Pentru ca „fotografia de produs trebuie sa atraga atentia si sa adauge acestuia valoare”, spune Gabriel Lazar. Datele arata ca o fotografie iti poate creste numarul clientilor, iar acestora le va fi mult mai usor sa se decida asupra cumpararii produsului respectiv; de exemplu, spune site-ul specializat in analize marketing Kissmetrics, o fotografie reusita poate creste vanzarea unui produs cu pana la 30%.

Pentru firmele din zona e-commerce si vanzari, fotografiile joaca un rol esential. „Fara capacitatea de-a atinge, tine in mana, mirosi, gusta sau orice alt mod de-a interactiona cu produsele, clientilor nu le raman decat imaginile. Astfel cu cat produsele tale arata mai atragatoare pentru clienti, cu atat mai mult ei vor fi increzatori in a-ti cumpara produsul respectiv”, spune Smashing Magazine.

Produsele sunt fotografiate din anumite unghiuri care le pun in valoare calitatile si functionalitatea, obiectul de fotografiat fiind pozitionat pentru a se obtine perspectiva dorita. In acest tip de fotografie, in functie de utilitatea si destinatia fotografiei, se pot crea decoruri de prezentare cu lumini controlate si colorate, acvarii cu apa, plexiglas pentru reflexie si multe alte decoruri care sunt concepute in functie de produs.

„Utilizand diverse tehnici si echipamente de fotografiere, acesta se prezinta in starea sa reala alaturi de toate calitatile si avantajele estetice pe care acesta le are. Produsele pot fi dintre cele mai variate, de la obiecte de mici dimensiuni cum sunt bijuteriile, pana la automobile, case sau apartamente”, adauga Gabriel Lazar.

Ii puteti gasi serviciile pe Lomio Image, iar cu el va intalniti in cadrul mesei rotunde de la conferinta Afaceri.ro din Vaslui.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.