WORKSHOP 2: BRAINSTORMING – 2 GRUPURI DE LUCRU
18:30 — 19:15 – Grup 1 – SALA B
• Cum ar putea fi interesati investitorii de o companie sau startp-up din domeniul turismului de aventura in Romania?
• De ce turismul de aventura din Romania ar putea fi sustinut de catre asociatiile patronale in turism?
• De ce ar fi interesate camerele de comert sa sustina si sa promoveze catre partenerii externi turismul de aventura din tara noastra?
• De ce ar fi interesati antreprenorii sa fie membrii clusterului de turism de aventura?
18:30 — 19:15 – Grup 2 – Sala C
• Cat de atractiva este Romania ca destinatie turistica pentru pentru turistii straini, operatorii straini in turism si operatorii romani in turism de incoming?
• Cum poate sa devina tara noastra atractiva ca destinatie de turism de aventura?
• De ce sunt atractive activitatile de aventura si sporturile extreme?
• Motive pentru care presa ar sustine turismul de aventura.
• Elemente atractive de gamificare care se gasesc in turismul de aventura.
• De ce ar sustine companiile de marketing si comunicare turismul de aventura din Romania?
• Turismul de aventura – cea mai responsabila forma de turism – elemente atractive pentru stakeholderii turismului de aventura
19:15 — 19:30 Sala A – Grup 1 & Grup 2: Prezentarea concluziilor de catre grupurile de lucru.
19:30 — 20:00 Sala A – Grup 1 & Grup 2: Concluziile finale ale sesiunii de brainstorming.