NOUTATI IN ACHIZITII PUBLICE. REGULI DE BUNA PRACTICA (I)
Workshop-ul va fi interactiv si se va adapta la nivelul de experienta si la specificul procedurilor de achizitie publica desfasurate de catre participanti, nefiind o simplă prezentare a etapelor unei proceduri de achizitie publica si a noutatilor in domeniu.
Participantii vor avea toate cunostintele necesare pentru rezolvarea problemelor cu care se confrunta si sa se adapteze la noutatile legislative, diminuand riscul de a invata din propriile greseli.
Agenda evenimentului este organizata astfel:
- valoarea estimata si stabilirea procedurii adecvate pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
- modificarea criteriilor de atribuire;
- modificarea impartirii pe loturi;
- modificarea si completarea tipurilor de proceduri de achizitie;
- introducerea documentului unic de achizitie european;
- modificarea conditiilor privind subcontractarea;
- schimbarea conditiilor de modificare a contractului de achizitie, inclusiv modul de calcul al diverselor si neprevazutelor;
- introducerea arhivei de certificare online (e-Certis).
Speakerii au experienta practica, atat in elaborarea documentatiilor de atribuire, evaluarea ofertelor, cat si in verificarea procedurilor de achizitie publica.
Cine îti va oferi raspuns la intrebarile tale:
- Constantin Armasu, coordonator Departament Cursuri din cadrul IDELIS Management si
expert achizitii publice; - Specialist din cadrul ANAP (Agentia Nationala pentru Achizitii Publice)
Atentie! Acesta este un workshop special si presupune o taxa suplimentara. Mai multe detalii in formularul de inscriere.
Ai o intrebare pentru unlul dintre speakeri? Adreseaz-o!