Conferință online

Conferința Economia locală în vremea Covid - 19
Studiu de caz - Fabricat în Iași

28 Mai 2020, 16:00 / Zoom

Încurajarea producției, lanțurilor de valoare și consumului de produse locale sunt esențiale în depășirea actualei crize economice. În acest scop “Fabricat în Iași”, o inițiativă “APEC” de sprjinire a economiei locale, organizează această conferință în cadrul căreia invitații noștri vor încerca să răspundă la câteva dintre întrebările care ne frământă la momentul actual. Vor fi abordate subiecte precum sustenabilitatea afacerilor și modalități de protejare a angajaților pe timp de pandemie, care ar fi pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă vrei să-ți înregistrezi marca ta, marketingul digital și importanța acestuia în condițile actuale precum și care ar putea fi pașii pentru restartarea economiei după Covid-19.

Program

16:00

Sustenabilitatea în afaceri și educație pe timp de pandemie

Paul Butnariu. Președintele Camerei de Comerț și Industrie Iași.

Q&A

Prof.univ.dr. Daniela Tatiana Agheorghiesei este profesor universitar doctor la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi, Romania. Ariile sale de predare si expertiza academica si profesionala sunt management, etica in afaceri si in administratia publica si merchandising.

Q&A

16:10

Etapele de înregistrare a unei mărci și ce trebuie să știi înainte de aceasta

Laura Ignatoaie - Lavanda Laurei este un brand născut din curiozitate, dezvoltat cu pasiune și multă muncă, pentru a realiza produsele naturale de care pielea noastră are nevoie pentru a fi sănătoasă.

Q&A

Av. Iuliu Leonard Stănescu, membru al Baroului București și asociat al Zauman IP Agency S.R.L., asigură reprezentarea clienților cu interese în sfera drepturilor de proprietate intelectuală în fața autorităților naționale (O.S.I.M., O.R.D.A.) și organizațiilor internaționale (E.U.I.P.O. și W.I.P.O.).

Q&A

16:20

Cum ne protejăm angajații pe timp de pandemie

Oana Maftei. AromaZen - De 5 ani gătesc mâncare sănătoasă și meniuri optime pentru slăbit, pentru comunitatea ieșeană! Întotdeauna cu drag și spre binele fiecărui om în parte!

Q&A

16:30

Marketing-ul Digital și importanța acestuia pe timp de pandemie

Marina Topcian Pe lângă afinitatea ei pentru digital, Marina este pasionată de branding, îi place copywriting-ul cu pedigree şi o fascinează psihologia consumatorului. A făcut content marketing pentru tech startups, PR pentru lovely projects şi a creat strategii de comunicare pentru branduri nou-nouţe. Acum este Project Manager la Grapefruit și asta îi ocupă tot entuziasmul și dedicarea.

Q&A

16:40

Restart în afaceri după Covid-19 / Discuție liberă între speakeri

17:00

Încheiere

Bîrzu Sebastian Constantin, organizator de evenimente, specialist în marketing digital, project manager la „Fabricat în Iași” dar și tânăr cercetător.
Q&A

Moderator

Amalia Georgescu - owner AGEO Events, business-ul prin care a organizat evenimente, a asigurat servicii de consultanta in marketing si relatii publice dar si trainiguri la nivel national si international. Amalia Georgescu a preluat din 2007, impreuna cu sotul ei, firma BIOCOMP, ca a doua generatie de manageri-antreprenori a unui business de familie. BIOCOMP este o firma 100% romaneasca cu 29 de ani de experienta, lider in producerea de dispozitive de dezinfectie pe baza de lumina ultravioleta UV-C.

Q&A

Share: Facebooktwitterlinkedinmail